Wiosenna Kolekcja Calvina Kleina 2017 / Moje inspiracje

Dobry Wieczór! Witam Was po ponad dwumiesięcznej przerwie i przepraszam za nieobecność. Od razu zapraszam do oglądania mojego pierwszego filmiku na YouTube. Pod TYM linkiem znajdziecie mój kanał. Piszcie czy się Wam podoba i ogólnie co myślicie! 









   
Photos - Courtesy of Thomas Giddings / VOGUE.COM

INSPIRATIONS

ASOS.COM




VOGUE.CO.UK

Christopher Kane Spring/Summer 2015 Menswear Collection / VOGUE.CO.UK

CMMN SWDN Arvid White Neoprene Bomber Jacket

PINTEREST.COM

PINTEREST.COM / ZEUSFACTOR

PINTEREST.COM

LOOKASTIC


LOOKASTIC / PINTEREST.COM

Komentarze

  1. Kanał na Youtube zasubskrybowany!
    A kolekcja CK bardzo mi się podoba. Tyle tu bieli (bardzo ją lubię w męskich stylizacjach).
    Okulary prze-genialne! :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Okulary najlepsze :)

      Usuń
  2. Ile bieli ;) Ale ja to jednak chyba wolę czerń :D Przedostatnia propozycja podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba :) uwielbiam biel i czerń.

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienia. Lubię czerń i biel.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz