Clean&Clear Recenzja Peelingu



Siemanko Wszystkim! Mam dzisiaj dla Was małą recenzję kosmetyku, który polecił mi przyjaciel. Jest to peelingujący żel przeciw wągrom marki Clean&Clear. Produkt sprawdza się doskonale, skóra twarzy jest po nim nawilżona, gładsza i odświeżona. Z każdym dniem wągrów jest coraz mniej albo po prostu się zmniejszają. Skóra jest także bardziej matowa. Myślę, że jest to świetny produkt dla osób z problemem wągrów i tłustej cery. Polecam Wam go z pełnym przekonaniem! 


Komentarze

  1. Ciekawy ;) jakoś nigdy nie zwracałam na niego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zbyt chemiczny produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it! Have a great weekend.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię takich rzeczy. Zawsze mi wyskakują od nich wypryski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to silny produkt a na pewno masz bardzo wrażliwą skórę :)

      Usuń

Prześlij komentarz