How Blue (Part II)













 fot. Dominik



Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra sesja ;) Oby tak dalej ;P
    Zapraszam na mojego bloga ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy post zapraszam <3
    http://beautyindropswater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa płyta mi się nie podoba niestety, ale co do posta: mega fajnie 🐇🐇 zdjęcia robione jakimś specjalnym sprzętem typu polaroid (nie znam się na tym haha) czy po prostu kwestia połączenia filtrów i naturalnego światła? + masz snapa? Lubię być na bieżąco z blogerami żeby widzieć jacy są poza, no tak jakos mam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia są przerobione w VSCO Cam :) snap: luck_happens, instagram: ten sam nick ;)

      Usuń

Prześlij komentarz